Thursday 8 August 2013

Cześć! :)
 Jestem Judy, większość pewnie zna mnie już z mojej fejsbukowej stronki, albo instagrama :) Mam 19 lat i niedługo zaczynam studia dietetyczne, ale tematem interesuje się już od dawna. Sport obecny był w moim życiu odkąd pamiętam, a od 4 mc-y poważnie wzięłam się za fitness, który jest teraz moim priorytetem ..:)
Nie chcę zanudzać, powiem tylko że blog będzie rozszerzenie działalności na facebook'u. Pojawiać się będą notki zarówno dotyczące treningów jak i diety, generalnych zasad zdrowego odżywiania i dobrego samopoczucia :)
 Pamiętajcie, że zaczynamy od MOTYWACJI! Ktokolwiek chce zmienić dotychczasowy styl życia na zdrowszy, zacząć ćwiczyć czy zdrowo się odżywiać MUSI CHCIEĆ! Jestem tu po to, żeby podzielić się z Wami tym co już wiem ze swojego własnego doświadczenia ( a w kwestii odżywiania i treningów jest dość spore) i przedstawić ciekawostki, których sama codziennie się dowiaduję :)
 Mam nadzieję, że dacie się zmotywować, bo w 'kupie tkwi siła!' :) I pamiętajcie - dziewczynki konkurują ze sobą a Kobiety się wspierają ! :)

Pięknego dnia!


       



No comments:

Post a Comment